MANİKÜR VE PEDİKÜRÜNÜZÜ NASIL ALIRDINIZ?

Telefondaki tatlı bir ses bana bu soruyu sormuştu.
Manikürü ve pedikürünüzü nasıl alırsınız Şebnem hanım?
Gittiğim kuaförlerde bana sorulan tek soru French mi, renkli mi den öteye gitmemiştir. Sorulan bu soru karşısında verebildiğim cevap sadece French olabildi.
Sonra telefondaki tatlı ses bu konuya hakim olmadığımı anlayarak bana güzel güzel anlattı. Çikolatalı- naneli, orman meyveli ve klasik mani-pedimiz var,dedi.
Hadi bakalım diyerek Erenköy' de bulunan Misk Nail Spa'ya gittim. İçeri girdiğimde Misk'in ve telefondaki tatlı sesin sahibi Ceren Hanımla tanıştım.
Beş dakika kadar ortamın temizliğine,düzenine ve hijyenine hayran hayran bakarak geçirdim.
Diyeceksiniz ki, eeee ne olmuş, heryerde manikür-pedikür yapılıyor. Yok bu öylesi değil işte. Mesela kullandıkları tırnak törpüsü ve topuk törpüsü sadece size özel açılıyor ve sonra atılıyor. Aynı şekilde ayaklarınızı koyduğunuz kabın içinde de size özel kullanılan ikinci bir plastik kap sadece size özel kullanılıyor. Tüm sterilizasyon aletleri diş doktorların kullandığı aletlerden oluşuyor. Havlular bembeyaz, ortam gözü yormayan bir pembe-beyaz.


Finalde isteğe bağlı sürülen ojeler çok güzel.. Del-Sole marka güneşte renk değiştiren oje bayram tatilime resmen renk kattı. Akşamları şampanya rengi olan oje güneşe çıkınca şarap rengine dönüyor. Tatil boyunca teknede bir içeri bir dışarı çıkarak arkadaşlarımın çocuklarına sihir yaptım durdum.

Ve süprize gelecek olursak, 16 Eylül akşamı FNO' da gece 24' e kadar açıklar. Torba taşımaktan ve Bağdat caddesinde dolaşmaktan yorulan ayaklarınıza bakım yaptırmak için en uygun zaman. Hem de şarap eşliğinde. Ceren Hanımla tanışmak ve kendinizi şımartmak istiyorsanız bu fırsatı kaçırmayın derim.



3 yorum:

Aslı Cin dedi ki...

:) Kıskandım ben de geliyorum...

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

bi de fiyatları hakkında bilgi verebilirsen tam süper olacak :))

hay sana ne dedi ki...

içeri girmek ve çıkmamak istiyorum :(

Toolbar